Blog

Latest News

Maurer Imobiliare și drumul către un brand național

Brașovenii au putut vota, timp de o lună și jumătate, între 1 octombrie si 15 noiembrie, brandurile pe care le consideră reprezentative pentru comunitate. Topul, care a ajuns la cea de-a șasea ediție, a fost realizat de către revista de business Forward Brașov împreună cu Agenția BrandBerry iar cele 1.123 de persoane care au participat și-au exprimat optiunile în funcție de criteriile stabilite.

Dintre cele 100 companii selectionate, în top 10 s-au situat : 1. Sergiana, 2. Dacia Plant, 3. Mondly, 4. Coresi, 5. Prodlacta, 6. Bere Ciucaș, 7. Maurer Imobiliare, 8. Bistro de l’Arte, 9. Delaco, 10. Restaurant Belvedere.

Maurer Imobiliare, compania prezentă în momentul de față pe piețele imobiliare din orașele Sibiu, Brașov, Constanța, Târgu Mureș, Cluj Napoca și Sighișoara, a construit visurile a peste 10000 de familii care spun ”acasă” apartamentelor din proiectele dezvoltate de companie în cei 15 ani de prezență pe piața românească.

Cifrele care stau în spatele brandului Maurer Imobiliare și care reflectă rezultatele muncii unei echipe complete de oameni determinați, motivați și profesioniști se traduc în: peste 10.000 de apartamente vândute în cadrul celor 9 proiecte imobiliare ce se derulează în prezent în 6 orașe din țară.

Impresionantă este chiar povestea fondatorului, Simon Maurer, cunoscut publicului din aparițiile media ca și un dezvoltator care își asumă și girează personal atât seriozitatea proiectelor sale cât și calitatea lucrărilor. O persoană cu viziune și determinare, un om care a avut curajul de a investi în România atunci când nimeni nu ar fi considerat oportun, construind primele 350 de apartamente înainte de criza financiară și 2000 în timpul ei.

Evolutia Maurer Imobiliare este impresionantă prin ascensiunea rapidă și consecventă. În 2006 prindea contur visul de a aduce în România stilul de viață occidental, de a crea comunități care să poarte înăuntrul lor exemplul și puterea schimbării. Așa a luat naștere proiectul Avantgarden 1 Brașov.

În anul 2008 s-a așezat piatra de temelie a proiectului care avea sa facă istorie în România Avantgarden3 Brasov. De atunci și pâna acum, peste 4.000 de familii și-au gasit un camin în cea mai dinamică comunitate din zonă, succesul proiectului Avantgarden3 Brașov fiind unul cu impact național. Astfel, în zona Transilvaniei s-a creionat ideea extinderii, iar proiectul-emblemă al companiei Maurer Imobiliare a fost implementat și în Sibiu urmând ca în anul 2013 să ia naștere proiectul Avantgarden3 Sibiu.

Ulterior, datorită cererii mari de pe piața brașoveană, conducerea companiei Maurer Imobiliare a decis începerea unui nou proiect imobiliar care să aducă în prim-plan experiența Maurer Imobiliare înaintea clienților. Așadar, Maurer Residence Brașov a însemnat vitalitate, energie și proiectarea unui viitor alături de oamenii care au crezut ca doar împreună pot deveni schimbarea pe care ne-o dorim în jurul nostru.

Anul 2017 a adus un nou punct pe harta proiectelor Maurer Imobiliare. Situat la numai 5 minute de malul mării, proiectul Maurer Residence Constanța a fost primit deja cu entuziasm atât de locuitorii orașului cât și de cei care își doresc o casă de vacanță pe litoral.

Anul 2018 a reprezentat, pentru companie, apariția proiectului imobiliar Maurer Residence Târgu Mureș. Cluj Napoca care a urmat după a reprezentat Maurer Panoramic, un proiect ambițios aflat sub semnătura Maurer Imobiliare. Clădirea Maurer Panoramic are înălțimea de 75 metri, 23 de niveluri supraterane și 5 niveluri de parcări subterane. Cu fațadă ventilată, finisaje din sticlă, elemente decorative iluminate, este cea mai înaltă și spectaculoasă clădire din zonă, oferind o panoramă superbă asupra orașului. Tot în anul 2018, Maurer Imobiliare și-a continuat extinderea în orașul Brașov cu noul proiect Maurer Villas, un nou concept arhitectural care se va traduce în ”acasă” pentru mai mult de 1000 de familii.

În 2021 se continuă extinderea proiectul Avantgarden3 Brașov prin dezvoltarea unei noi zone de locuințe, FazaV, cea mai ambițioasă în prezent, ce însumează dinamica, expertiza și calitatea din cei 15 ani de experiență a companiei.

Înaintea creării unui brand de renume stă un produs de calitate.

Compania Maurer Imobiliare a înțeles că, la fel de important precum un plan de afaceri bun, este și planificarea și gestionarea sistematică a brandului. Prioritară pentru antreprenor a fost îndreptarea atenției către investirea într-un produs cât mai bun pentru că acesta este baza pe care se construiește brandul. Au conștientizat, de asemenea, faptul că brandul înseamnă mult mai mult decât un simplu logo și, în consecință, investițiilor în produs li s-au alăturat și investiții semnificative în competență specializată în măsură să dea valoare brandului Maurer Imobiliare.

”Pentru noi banala expresie conform căreia un produs bun se vinde singur este complet lipsită de adevăr și conținut. Formularea unei strategii de brand a reprezentat  prioritate pentru noi și acordăm o atenție deosebită relației dintre produs, mediu intern și extern, comportamente și comunicare.”, declară reprezentanții de marketing din cadrul companiei.

Mai mult decât un brand, un standard

Brandul Maurer Imobiliare datorită unui cumul de valori pe care compania le-a demonstrat de-a lungul anilor, reprezintă un standard sedimentat deja pe parcursul acestor ani. Acest standard este deja conștient în mintea consumatorilor, ei asociază brandul cu calitatea produsului și se așteaptă să primească întocmai această calitate atunci când aleg brandul, și în consecință, produsele acestui brand.

Prin urmare, brandul este cel care obligă produsul să se mențină sau chiar să se ridice în permanență la nivelul lui astfel încât așteptările clienților să fie satisfăcute întocmai.

 

Povestea Maurer Imobiliare merge mai departe pentru că viitorul se scrie alături de oameni ca tine și din acest motiv compania Maurer Imobiliare are în plan extinderea în orașele-cheie ale României. Acesta este motivul pentru care ”ACASĂ este unde vrei tu!” a devenit deviza companiei.

 

voltator.

Alte articole/campanii